sobota, 6 września 2014

Szymon Wydra & Carpe Diem - Duch ft. Marie Napieralska

Zajebista piosenka Szymona Wydry i zespołu Carpe Diem wraz z Marie Napieralską :)

Tekst piosenki:
Ne martw się
Kolejny wstanie świt
Proszę nie martw się
Ja zawsze będę tu gdzie ty
Dobrze wiem
Po prostu los tak chciał
Po stronach dwóch Ty i ja

Tylko jeden dzień
Tylko tego chcę
Jeden dzień wystarczy mi
By otrzeć z twoich oczu łzy

Uwierz mi ze dalej wszytko trwa
Przekonasz się gdy sięgniesz poza czas
Jak ja
Na granicy snów wciąż czekan na ten dzień
By spotkać cię
Przywitać cię

Tylko jeden dzień
Tylko tego chcę
Jeden dzień wystarczy mi
By otrzeć z twoich oczu łzy

Brakuje sił, ja wiem
Bywają gorsze dni, ja wiem
Lecz póki pamiętamy
Dopóki miłość trwa
Nie zostaniemy sami

Tylko jeden dzień
Tylko tego chcę
Jeden dzień wystarczy mi
By otrzeć z twoich oczu łzy
Tylko jeden dzień
Daj mi jeden dzień
Tylko tego chcę
Jeden dzień wystarczy mi
By otrzeć z twoich oczu łzy

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz