poniedziałek, 1 grudnia 2014

Colleen Houck - Klątwa Tygrysa. Przeznaczenie

Ostatni dar do odzyskania i ostatnia misja do wypełnienia, aby klątwa została zdjęta.

To już czwarty tom i kolejna dawka przygód. Jest to również rozwiązanie wszystkich tajemnic.

W poprzedniej części Kelsey została porwana, a na początku zostaje pokazane jej więzienie u Lokesha. Jednak długo tam nie zagości, gdyż tygrysy znów ją uratują. Dalej akcja toczy się na najwyższych obrotach i żeby dowiedzieć się co czeka naszych bohaterów, musisz przeczytać tą książke!

Kelsey wybrała czarnego tygrysa i stara się wytrwać w tym postanowieniu, ale na jak długo? Czy próby przed którymi będzie musiała stanąć, zmuszą ją do spojrzenia na swojego prawdziwego księcia? Czy dokona właściwego wyboru?

Ten tom składa się z: porwania, przygotowań do wyprawy, odzyskaniu daru i podróży w czasie... choć zresztą sami się o tym przekonacie...

Książka jest wspaniała i należy do tych najlepszych, których nie da się zapomnieć. Wciągająca akcja, wielka przygoda, zazdrość, miłość oraz połączenie z tym fantasy to światowy hit, który trzeba przeczytać!

'' - Czy żałujesz, Kelsey? Wybierając mnie? 
[...] -Nigdy. Alagan Dhiren Rajaram, że nigdy nie będę żałować wyboru ciebie. ''

(Tłumaczenie - Ślubowanie Rena)
"Obiecuję"
''Obiecuję wiecznie trwać u twego boku.
Deklaruję wyzbywać się niedoskonałości; doskonalić charakter.

Ślubuję zasłużyć na ciebie.
Oświadczam, że jesteś mym marzeniem, mym spełnionym żarliwym życzeniem.
Ofiarowuję przeszłe bogactwa i przyszłe obietnice.
Przysięgam nie stracić twego zaufania.

Oddaję ogień mej duszy i siłę mego ciała.
Wyznaję, że jestem na zawsze związany z twoim sercem.
Ogłaszam, że jestem twój. ''

'' -Twój na życie, Kishanie.
-I na śmierć, Dhirenie-dokończył Kishan. ''

'' Zbliża się wieczór i spoglądając w oczy śmierci, mogę cię zapewnić, że miłość to jedyna rzecz we wszechświecie, dla której warto postawić wszystko na jedną kartę. Sensem życia jest wzrastanie w mądrości i postępowanie w zgodzie z własnym sercem. Jeśli zaś zmarnujesz życie, niezadowolona ze swych decyzji lub ich braku, okaże się, że śmierć twoich rodziców i pana Kadama nie miała sensu. Żyj każdego dnia tak, jakby był twoim ostatnim. Nie zapominaj o tym. ''

'' Pan Kadam westchnął. „ Ren… także cie kocha. On staje przeciwko wszystkim problemom, które zagrażają tym, których kocha. Zawsze oddaje się całkowicie, nawet do tego stopnia rezygnuje ze swych pragnień, aby upewnić się, że inni mają właśnie te rzeczy, których potrzebują. Na wojnie, prędzej sam wysunie się na czoło, nim pozwoli swoim ludziom na śmierć.”- tak. To brzmi całkowicie jak Ren. Skinełam głową- „widziałam to z pierwszej ręki. Zerwał ze mną, ponieważ nie mógł mnie uratować, kiedy prawie utonęłam. Poświęcił się, aby Kishan mógł wyrwać mnie od popleczników Lokesha. Stale popycha mnie do przodu, starając się ratować moje zycie.” Pan Kadam pochylił głowę: „Ren zawsze będzie skakał do przodu by cie ratować. To w ten sposób okazuje swoją miłość do ciebie panno Kelsey”.
Co jeśli to nie jest rodzaj miłości, jakiego potrzebuję? - pomyślałam. ''

'' - Błękitne i złote oko tygrysa, abyśmy zawsze wiedzieli, co odnaleźliśmy. Brylantowy lotos i czerwony rubin, abyśmy pamiętali, co utraciliśmy. I szafirowe kwiaty, które symbolizują to, co będzie. ''

'' Nagle Aminika dotknęła Rena i szepnęła mu coś do jego ucha. Ren pochylił głowę, i rozmawiali cicho. Intymnie. Razem. Zdałam sobie sprawę, że chciałam czegoś więcej niż złoty owoc czy magiczna chusta, więcej niż przeznaczenie Durgi, Fanindra, więcej niż amulet ognia.

Chciałam Rena.

Siła emocji przepłynęła przeze mnie jak huragan. Byłam zazdrosna już wcześniej, gdy Ren tańczył z Nilimą i innymi dziewczynami na plażowej imprezie, ale nawet wtedy część mnie wiedziała, że to nie mój Ren robi te wszystkie rzeczy. Tamten Ren utracił wspomnienia o mnie. Teraz patrzyłam na człowieka, który był moim Renem, w bliskim kontakcie z inną kobietą. Nie mogłam tego znieść. Czułam się rozdarta na dwie części. Mój świat był niszczony szybciej, niż mogłaby tego dokonać chusta. ''

'' - Moje serce nie jest już zniewolone, iadala. To ty mnie uwolniłaś. Aby cię znaleźć, musiałem przejść bardzo długą i samotną drogę, i chcę, byś wiedziała, że pokonałbym ją jeszcze raz, nawet o wiele dłuższą, gdybym miał pewność, że na końcu czekasz na mnie ty. ''

'' Przez ten czas byliśmy zajęci, ale jak dla mnie obowiązków było i tak niewystarczająco dużo, bym zapomniała o Renie na te osiemnaście długich dni. Nie mogłam nic poradzić, ale miałam wrażenie jakby każdy kolejny dzień zabierał mi go coraz bardziej. ''


Czwarty tom bestsellerowej sagi, która podbiła serca czytelników na całym świecie.

Za Kelsey, Renem i Kishanem już trzy misje wyznaczone przez boginię Durgę. Przed nimi największe wyzwanie: pełna niebezpieczeństw podróż w poszukiwaniu ostatniego daru bogini, ognistego sznura, ukrytego w pobliżu Zatoki Bengalskiej. Bohaterów czeka wyścig z czasem i konfrontacja ze złym czarownikiem Lokeshem.

Zobacz, jak zło ściera się z dobrem, a miłość z lojalnością, i dowiedz się, jakie jest prawdziwe przeznaczenie tygrysa.

Czy klątwa zostanie zdjęta raz na zawsze?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz